CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 18, 2010

My dream comes true 2

到了UNMC,我很庆幸能够遇到一班跟我一起打打闹闹的朋友。
当中包括了Foundation in Business 的Aymee, Joey, Pui Chen, Yann Yi 和 Zoe。
在Semester 0, 我几乎每天都跑到他们的房间谈天,讨论功课。
只要有了他们,我都会笑到忘了顾仪态。
谢谢你们,让我的生活增添了不少乐趣,
也让我在你们身上学了不少东西。

依稀记得,我是在cafe认识Cassey, Chia Yee, 慧娟和筱颖。
当我获知Cassey也是Star Scholar 后,
又惊觉ChiaYee 和筱颖也是从吉打洲来的。
我真是高兴得不得了。

Cassey:我发现我们俩有很多共同的兴趣。最明显的莫过于巧克力了!很高兴能与你志趣相投,也很感激你,为我保守了秘密。非常抱歉,让你为难了。。。

ChiaYee:你真是一位贤妻良母=D谢谢你每次在我闯进你房间时,都那么热情地招待我。也因为有了你,我们大家都有了共同的话题,对吧? Tiger......哈哈哈。。

慧娟:好怀念大家一起挤进你的房间的日子,1028 Baby.去年其实是我第一次与同年同月同日的朋友庆祝生日哦!很意外吧?=)

筱颖:总觉得你是一位很坚强,很独立的女生。我也从你身上学到了很多烹饪的技巧。希望你能快乐些,不要太压力哦!

接着,我陆陆续续地认识了Bing, Poh, Elton, Steve, Ang,和 Daniel.

Bing: 每次你在讲“道理”时,我都觉得很有道理。。。哈哈哈

Poh:之前你在我的印象中,你是很害羞的。可是我好像错了。。。=)其实你也蛮会讲人的嘛!

Elton: You are a very friendly guy. I like our word "Done Deal!"hahaha...The word "Done Deal" had made my hands full with lipsticks.....=(

Steve:有你在,大家在谈话时都不会冷场。还有,你好像很自恋哦。。可是我不介意啦!哈哈哈!有了你的自恋,我们大家的欢笑声也不曾间断过。。。

Ang: 在我的印象中,你是一个很能玩的人。你可以玩得很疯狂,就好像在云顶一样。。=)

Daniel:当初我真的不知道你是那么“三八”的咧!哈哈!你竟然能把我保守了那么久的秘密挖出来,真是佩服你!但是啊,知道后又不能说出来,应该很后悔吧?嘻嘻!

8 comments:

YYY said...

Yingle thank you ! XD. Really appreciate what you comment about me ! Still i need a re-match ! When will it be ? Take good care yourself there and be happy always ! Good luck !

Cassey said...

哇,好看叻 XD

其实我不会觉得为难,
而很庆幸我有这个荣幸。
或许你不知道,
因为你的勇敢,你的坚持,
给我带来了一定的影响,
令我也开始在对我未来做打算
让我也勇敢去尝试一些新事物。
谢谢你^^

还有,
Chocolate is the Best =)

Cassey said...

还有没有part 3 哦? XD

Yingle said...

YYY: Thanks...
Cassey: sure got part 3 lo...I havent blog about the main point yet...hahahha

Chia Yee said...

Yingle: you write for elton in english and mine in chinese? purposely dont let me to understand?? haha..just kidding =)
In fact, at times I really appreciate your little act that made me very comfortable. It maybe a little act but sometimes those act may be really important to someone. Haha..TQ~~~

.Daniel. said...

part 3 请放图片,全部字我看到显
不然你拍video然后embed youtube, 比较精彩又比较快!!

TttTaAaA ™ ツ said...

Wow the sequel! Thnx! haha thnx for the comment. Well, now's my turn to talk about you! XD
You're a girl with big dreams, a person who will pursue her ambition without boundaries that i'd actually met in person. To be honest, I respect you and you for that. Or for the least that I know about you. haha
Be wise in a land far from home k? I know you will. And remember me! haha

take care

BING said...

lol~ NIce way of describing me~ XD... Thx for the 'compliment'.. ^^